Ετσι, από μια πρώτη ανάγνωση, ΙΜΟ, η εικόνα είναι ως εξής.
Η προηγούμενη "επισκευή" έγινε απλώς για να ρίξει στάχτη στα μάτια. Δεν ήταν επισκευή / συντήρηση, αλλά επικάλυψη των κακών σημείων.
Η τωρινή εικόνα, δείχνει ότι σώζεται, αλλά θέλει δουλειά. Και αναλυτικά, απλώς από ότι βλέπω στις φωτό. Που εννοείται, δεν είναι αρκετή για σωστή διάγνωση.
Φωτο 28441. Η λαμαρίνα αυτή, μπήκε για να καλύψει την οξειδωμένη του πλαισίου. ΧΩΡΙΣ να καθαριστεί η υφιστάμενη, να αφαιρεθούν τα βλαμένα τμήματα, ΧΩΡΙΣ να επικαλυφθεί με προστατευτικά υλικά, πχ αντισκωριακή επίστρωση - πχ μίνιο, ΠΡΙΝ επικολληθεί μία άλλη από πάνω της.
Δηλαδή, .....ΠΑΣΑΛΕΙΜΑ. Κανένας σωστός τεχνίτης δεν θα έκανε κάτι τέτοιο. Γάζα πάνω σε πληγή, χωρίς να την καθαρίσει.
Απλώς, συγκριτικά με την όλη κατάσταση, θεωρώ ότι το συγκεκριμένο έμπαζε νερά, που συσσωρεύονταν λόγω φυσικής κλίσης πρός τα εμπρός, και κάτω από τα εμπρός χαλάκια, μάζεψε σκουριά,
Πρέπει να συνεχίσεις την αφαίρεση, όλης της οξειδωμένης λαμαρίνας της φωτό 28440, με προσοχή, για να δείς από κάτω τις δοκούς του πλαισίου. Τότε θα έχεις ολοκληρωτική εικόνα. Τώρα δεν έχεις.
Φωτό 28437, δείχνει υγιείς βάσεις εμπρόσθιας ανάρτησης, αν και πρέπει να δείς και τα από κάτω και τα πλάγια, και ειδικά αυτό το σημείο, με κόκκινο κύκλο , που είναι σημείο φόρτισης, και αν δεν έχει υγιές υλικό, είναι και δύσκολη η επισκευή ( τίποτα δεν είναι δύσκολο αν ξέρεις, αλλά θέλει λύσιμο-ευθυγράμμιση-στερέωση-κολλήσεις, κλπ ), αλλά αν είναι σάπιο, εκεί θα σου κόψει ( στραβώσει ) το σασί. Οπότε, εκεί δώσε προσοχή ( και στο απέναντι ), καθάρισε μέχρι να βρείς υγιές μέταλλο, και τα λέμε. Βάλε και φωτό από το πλάι - κάτω.
tool to take screen snapshot
Τα ράμφη 28439 και 28437 δείχνουν σωστά ( δεδομένης της κατάστασης ), και ειδικά τα πίσω, και διατρήσεις να έχουν, δεν σε απασχολεί. Επισκευάζονται εύκολα, ειδικά αν δεν μεταφάρεις αμμοχάλικο.
Για να γίνει κατανοητο το πλαίσιο, και η λειτουργία του, θα κάνω αύριο ένα πρόχειρο σκίτσο, για να δείς / δείτε. Προς το παρόν, δες την φωτό, για να βοηθηθείς όσο περισσότερο γίνεται, και να έχεις ίδια αντίληψη του τι σημαίνει οξείδωση σε κάθε τμήγμα του πλαισίου ( σασί ).
Οι δυνάμεις, καμπτικές / στρεπτικές, παραλαμβάνονται και κατανέμονται στο σύνολο των στοιχείων,
με κύρια μέλη τα οριζόντια τμήματα, που τα κάθετα απλώς κρατούν στην θέση τους ( αποστάσεις ). Και τα ενδιάμεσα ( τραβέρσες ),απλώς ενισχύουν, και κλείνουν τοπλαίσιο.
Την στιγμή που τα κάθετα, πχ όπως το επισυναπτόμενο με κόκκινα, είναι γερά, ( παρατήρησε ότι είναι οριζόντια Π ) και διατηρούν στην θέση τους τα μπλέ, ( σε όλο το μήκος και το πλάτος ), κλείνουν πλαίσιο. Εσένα, κάποια σημεία των μπλέ, έχουν χαλάσει, αλλά με γερά κόκκινα, ( ή με μικρές επισκευές ), μπορείς να αντικαταστήσεις τις επικαλύψεις. Και κάποια σημεία ψειριασμένα, καθαρίζονται και ενισχύονται με λαμάκια, αποτελώντας "βάση" για το σύνολο των μπλέ. Αρα, μπορείς και μόνος σου να δείς, ποια στοιχεία είναι βλαμένα, και θέλουν αφαίρεση / αντικατάσταση. Αλλά μια και ξηλώνεις, μπορείς να τα ελέγξεις ΟΛΑ.
( αντιλαμβάνομαι ότι είναι ειδικής γνώσης θέματα αντοχής υλικών, αλλά ελπίζω να βοηθώ κάπως στην κατανόηση λειτουργίας κάθε στοιχείου )
Στο συγκεκριμένο της φωτό, τα σε κίτρινο κύκλο, έχουν σαπίσει / διαλυθεί, οπότε, ένα από τα κύρια σημεία του σασί /πλαισίου, ήταν ΠΕΕ. Και .....δρόμο.
Ενας καλός λαμαρινάς, μπορεί να αντικαθιστά τμήματα,με ισοδύναμης αντοχής στρατζαριστά, και με καλές κολλήσεις ή κοχλιώσεις , να αποδώσει και πάλι την απαιτούμενη αντοχή στην κάμψη / στρέψη. Φυσικά, υλικά και εργατικά, έχουν κάποιο κόστος, αλλά, οι διαδικασίες και αφορά άλλου πλαισίου, εμένα προσωπικά με τρομάζουν. Αν κάποιος είναι διατεθιμένος να το κάνει, πάω πάσο.
Εννοείται ότι πλέον το αυτοκίνητό σου ΔΕΝ θα είναι "εργοστασιακό", αλλά, μπορείς να θέλεις, να βάλεις τα ελλείποντα της καρότσας - κουβουκλίου "μαμά",μια και εκείνα είναι και ορατά. Σέβομαι την άποψη του "εργοστασιακού", αλλά, αυτό έχει κόστος, και σε ένα "μάζεμα" για να περπατάει ασφαλώς χωρίς να ξοδέψει κανείς 4-5-6.000, είναι αυτό που εγώ υποστηρίζω ( προς το παρόν )
Συνέχισε λοιπόν την διερεύνηση, και .......τα λέμε. Εχεις ακόμα λιιιιγη ακόμα δουλειά μέχρι την οριστική απόφαση.