Σώζεται?

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.436
Reaction score
5.030
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Μιλάμε για πολλές εργατοώρες, τέχνη, εξοπλισμό, χώρο καί χρόνο για να γίνει... Είναι ωραίο το YouTube αλλά μόνο για το ποπ κορν....
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.057
Reaction score
1.443
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Μιλάμε για πολλές εργατοώρες, τέχνη, εξοπλισμό, χώρο καί χρόνο για να γίνει... Είναι ωραίο το YouTube αλλά μόνο για το ποπ κορν....
ε άμα είναι να το πετάξει ας κάνει κανένα πείραμα μπορεί να έχει κρυφά ταλέντα.
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.436
Reaction score
5.030
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
ε άμα είναι να το πετάξει ας κάνει κανένα πείραμα μπορεί να έχει κρυφά ταλέντα.
Για να γίνει το πείραμα απαιτεί χώρο καί εξοπλισμό...Το κόστος τών εργαλείων πού βλέπεις για να κάνεις το πείραμα (Μόνο για το σασί) έχει ως εξής:
Μηχανή MIG 450Euro ( της πλάκας)
Φιάλη Argon 5ltrs γεμάτη 180 Euro.
Λοιπά παρεμφερή εργαλεία (τροχός, γωνίες, βούρτσες, σφιγκτήρες) 200 Euro.
Χημικά καί αναλώσιμα ( Σταθεροποιητές σκουριάς, σμυριδοπανα, αρμοκολες, chassis coat) 200 Euro
Λαμαρίνες ότι πάρεις 2,40 Euro ανά κιλό η λιανική......
Σύνολο approximately :1200 Euro
Πες μου τελικά πόσο βατος είναι ο πειραματισμός σε οικονομικά μεγέθη ενώ καινούργιο έχει 1500-2000?
Καλό το YouTube όπως είπα αλλά όλα αυτά απευθύνονται σε άτομα που έχουν χώρο,τα εργαλεία καί έχουν ασχοληθεί. Οι τεχνικές που χρησιμοποιει ο τύπος στο Video είναι επιπέδου επαγγελματία.(Χρησιμοποιεί την Mig σαν ηλεκτροποντα διότι έχει υπολογίσει από την εμπειρία και τούς πειραματισμούς το πόσα Amps , volts καί ταχύτητα σύρματος θα χρειαστεί ώστε να λιώσει τις λαμαρίνες από τα καπάκια καί να κολλήσουν με τα νεύρα λαμαρίνες από το σασί ). Καί πίστεψε με το σασί που δουλεύει ο τύπος είναι αψεγάδιαστο καί συνεπώς ιδεατό... Αυτά από εμένα για τα περι YouTube και πειραματισμούς
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.794
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
....ναι, οι δοκοί, είναι καλοί αναλογικά.

Φυσικά, είναι λιιιιγο σκιτζής, έτσι που δουλεύει, αλλά, τι να πεί κανείς. Εκαστος όπως έμαθε.
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
Καλησπέρα μετα απο καιρο.
Προς το παρων ποτιζω σιγα σιγα της βιδες στην καμπινα/σασι wd40 να μην σπασουν και αφου τις λασκαρα χωρις απωλειες (εκτος απο μια που ηταν το πατωμα ασχημα ετσι και αλλιως γυρω γυρω) αυτη ή την αλλη εβδομαδα που θα εχω και εθελοντες θα το σηκωσω και θα δουμε. Θα βγαλω και φωτο να εχουμε να βλεπουμε. Βαζω και καποιες εξτρα που εβγαλα ετσι να υπαρχουν απο το σασι.
28336283372833828339283402834128342283452834628347
Αυτα για τωρα, αναμενεται συνεχεια αργα και σταθερα!
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.794
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
Οπως βλέπω τις φωτό, είναι κάποια σημεία που έχει διατρήσεις, οπότε, η πραγματική εικόνα θα μπορέσει να αποτυπωθεί μόνον με την αφαίρεση της καμπίνας.

Αν έχεις κάποιον που γνωρίζει απο 2CV, καλό θα είναι.

Η επόμενη ειδικότητα που χρειάζεσαι, για να αντιληφθεί την κατάσταση, θα ήταν ένας μηχανικός ( ....πολιτικός ή αρχιτέκτονας ), που ξέρει τα διαγράμματα ροπών.

Το πλαίσιο αυτό, έχει τα σημεία στήριξης των αναρτήσεων, και το φορτίο του κινητήρα. Αν οι βασικές δοκοί και τα νεύρα είναι σε κατάσταση 75 - 80 %, μπορείς να το επισκευάσεις. Υπάρχουν και πολλά βίντεο για να πάρεις μια ιδέα. Επισκευές διαφόρων σασί σε χειρότερη κατάσταση.

Μην ξεχνάς, ότι το σασί ( το βασικό του πλαίσιο ), πρέπει να είναι γερό, και είναι θέμα κυρίως ασφάλειας.

Σου εύχομαι ότι καλύτερο.
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
Καλησπερα ξανα
Σημερα ξεκινησα εργασειες για σηκωμα καμπινας επιτελους.
Μαζεψα καλωδια, εβγαλα τιμονι και ντιζες, μοχλους ταχυτητων και χειροφρενου,κυκλωμα φρενων ολα καλα μεχρι εδω.
Μολις τελειωσα με την αποσυναρμολογιση και πηγα στην καμπινα, αφου ετρυψα την πισα που κακως ειχαν ριξει πριν πολλα χρονια στα πατωματα, ειδα οτι εχουν κολησει με ηλεκτροκολιση την καμπινα με το σασι στο κεντρικο τμημα :sorry::cry::cry:. Ετσι αντι να ξεμπερδευω αυριο θα γινει προσεχτικα η αφαιρεση των κολησεων και μετα επιτελους να δουμε τι κανει το σασι.
Θα βαλω και φωτο απλα δεν ειχα χρονο σημερα να το κανω.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.794
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
....τις κολλήσεις θα τις "φάς" με τροχο. Πρόσεξε πολύ το βάθος, αλλιώς θα κόψεις και την πάνω λαμαρίνα του σασί.

Το σασί, είναι ένα κλειστό πλαίσιο - κουτί -που με 4 δοκούς, δύο ακριανές και δύο κεντρικές, και με τις επικαλύψεις πάνω - κάτω, κάνει "κλωβό" και παρά τις λεπτές διαστάσεις, λειτουργεί σωστά σε κάμψεις και στρεπτική ακαμψία.

Οι δοκοί, είναι στην ουσία Π, και παρά το γεγονός ότι αναμφισβήτητα έχεις δεί πολλές φωτό και βίντεο, σου επισυνάπτω μια ενδεικτική φωτό, σαν υπενθύμιση του τι αναμένεται.

next service station from my location



 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.794
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
Επειδή οι τάσεις / φορτίσεις / ροπές, είναι συγκεκριμένες και με δεδομένα τα σημεία φόρτισης, οι "εναλλακτικοί", αντικαθιστούν κάποιες δοκούς με άλλες διατάξεις / κατανομές των δοκίδων, ικανές να ανταπεξέλθουν στις φορτίσεις, και δεν "εγκλωβίζονται" στο τυπικό αρχικό σχήμα . πχ





 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.794
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
Κάποια δε, με διαφορετικές διατομές για την κάλυψη της στρεπτικής ακαμψίας, μένουν από την κάτω πλευρά "ανοικτά", προκειμένου να πλένονται από αλάτια / άμμο / λάσπη, που κρατάνε υγρασίες στα κλειστά κομμάτια με συνέπεια την διάβρωση.


............
Η επόμενη ειδικότητα που χρειάζεσαι, για να αντιληφθεί την κατάσταση, θα ήταν ένας μηχανικός ( ....πολιτικός ή αρχιτέκτονας ), που ξέρει τα διαγράμματα ροπών.

Το πλαίσιο αυτό, έχει τα σημεία στήριξης των αναρτήσεων, και το φορτίο του κινητήρα. Αν οι βασικές δοκοί και τα νεύρα είναι σε κατάσταση 75 - 80 %, μπορείς να το επισκευάσεις. Υπάρχουν και πολλά βίντεο για να πάρεις μια ιδέα. Επισκευές διαφόρων σασί σε χειρότερη κατάσταση.

Μην ξεχνάς, ότι το σασί ( το βασικό του πλαίσιο ), πρέπει να είναι γερό, και είναι θέμα κυρίως ασφάλειας.

Σου εύχομαι ότι καλύτερο.
Ειναι ο λόγος που ανέφερα ότι ένας μηχανικός,μπορεί να σε βοηθήσει να αντικαταστήσεις κάποιες διατάξεις, αν χρειαστεί, με ευκολότερα εργαζόμενες διατομές.

Αντε, περιμένουμε ευχόμενοι να βρείς την καλύτερη δυνατή κατάστασση στο πλαίσιό σου.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.794
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
....οι κατασκευές αυτές, υπολογίζονταν τότε, είτε με το χέρι, είτε με λογαριθμικό κανόνα, οπότε, οι διαστάσεις είναι λιιιγο προς το +.

Μετά, ήρθαν οι υπολογιστές, τα CAD, και οι αναλύσεις πεπερασμένων στοιχείων / αναλύσεις κόμβων, οπότε οι υπολογισμοί ήταν ακριβείς και στο χιλιοστό του χιλιοστού, για οικονομία βάρους και υλικού / κόστους.

Συνεπώς, ένα σασί της εποχής των Ντεσεβώ, έχει λίγο ψωμί περιθώριο.

Ο δικός μου, ( φωτό ), όταν ξεκίναγα τις μηχανολογικές σπουδές, Ακόμα, δεν είχαν κυκλοφορήσει στο ευρύ κοινό ( ....πλατιές λαϊκές μάζες ) τα ......κομπιουτεράκια. Και όσα κυκλοφόρησαν λίγο αργότερα, ήταν πανάκριβα για τον μέσο φοιτητή. Οπότε δούλευαν αυτά, οι λογάριθμοι από τους πίνακες ( Τόγκα ), και ......λίγο παραπάνω για ασφάλεια. :clap:



Τα σημεία του σασί που είναι επικίνδυνα, είναι συγκεκριμένα, και εκεί πρέπει να δοθεί ΠΟΛΛΗ ΠΡΟΣΟΧΗ.

Επειδή κρατάμε το παιδί, το 15-μηνο, μόλις καταφέρω, θα κάνω ένα σχέδιο με τα κρίσιμα σημεία φορτίσεων, εφόσον ενδιαφέρει και δεν καταχρώμαι της ανοχής του φόρουμ.
 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
Επειδή κρατάμε το παιδί, το 15-μηνο, μόλις καταφέρω, θα κάνω ένα σχέδιο με τα κρίσιμα σημεία φορτίσεων, εφόσον ενδιαφέρει και δεν καταχρώμαι της ανοχής του φόρουμ.
Καλησπέρα ξανα!
Γιώργο πολύ καλές και χρήσιμες οι πληροφορίες και φωτογραφίες που δίνεις πάντα καθώς και πολύ αναλυτικές. Ευχαριστώ πάρα πολυ για τον κόπο σου και την γνώση που δίνεις!
Να το χάιρεστε το παιδάκι εύχομαι και να είναι πάντα χαμογελαστό με υγεία!!

Οσο αναφορά το 2cvακι μου κατάφερα και έβγαλα την καμπίνα...αν και πιο πολύ χασάπικο κατέλειξε η διαδικασία παρά χειρουργίο με τόσες "πατέντες" που είχε πάνω. Διπλά και τριπλά φύλλα επιπρόσθετης λαμαρίνας, πριτσίνια, πισόπανα και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο βρήκα σε αυτό το "παζλ" που είχε σκαρφιστεί όποιος το "επισκεύασε" τελευταίος. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση εμμονή να κολλήσουν την καμπίνα με το σασί σε αυτό το σημείο.
Δείτε και τις φωτογραφίες απο κάτω και πείτε μου τι πιστεύεται κι εσείς καθώς και ιδέες,προτάσεις,γνώμες σας και ότι άλλο πάντα καλοδεχούμενα, θετικά και αρνητικά.
Γενικά περίμενα να είναι χειρότερα τα πράγματα χωρίς όμως να είμαι και ειδικός πάνω στο θέμα, ψάχνω και διαβάζω κι εγώ ότι μπορώ καθώς και χωρίς να το έχω ανόιξει και παραπάνω να δω τι γίνεται και στο υπόλοιπο σασί. Θα συνεχίσω ίσως αύριο το άνοιγμα και θα δούμε.
Τέλος μόλις πάρω και την δική σας άποψη λέω να ανόιξω και ένα θέμα στα topic με τις ανακατασκευές να είναι έτσι και πιο επίσημο.

284362843828434284412843328435284372843928440
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.794
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
Ετσι, από μια πρώτη ανάγνωση, ΙΜΟ, η εικόνα είναι ως εξής.

Η προηγούμενη "επισκευή" έγινε απλώς για να ρίξει στάχτη στα μάτια. Δεν ήταν επισκευή / συντήρηση, αλλά επικάλυψη των κακών σημείων.

Η τωρινή εικόνα, δείχνει ότι σώζεται, αλλά θέλει δουλειά. Και αναλυτικά, απλώς από ότι βλέπω στις φωτό. Που εννοείται, δεν είναι αρκετή για σωστή διάγνωση.

Φωτο 28441. Η λαμαρίνα αυτή, μπήκε για να καλύψει την οξειδωμένη του πλαισίου. ΧΩΡΙΣ να καθαριστεί η υφιστάμενη, να αφαιρεθούν τα βλαμένα τμήματα, ΧΩΡΙΣ να επικαλυφθεί με προστατευτικά υλικά, πχ αντισκωριακή επίστρωση - πχ μίνιο, ΠΡΙΝ επικολληθεί μία άλλη από πάνω της. Δηλαδή, .....ΠΑΣΑΛΕΙΜΑ. Κανένας σωστός τεχνίτης δεν θα έκανε κάτι τέτοιο. Γάζα πάνω σε πληγή, χωρίς να την καθαρίσει.

Απλώς, συγκριτικά με την όλη κατάσταση, θεωρώ ότι το συγκεκριμένο έμπαζε νερά, που συσσωρεύονταν λόγω φυσικής κλίσης πρός τα εμπρός, και κάτω από τα εμπρός χαλάκια, μάζεψε σκουριά,

Πρέπει να συνεχίσεις την αφαίρεση, όλης της οξειδωμένης λαμαρίνας της φωτό 28440, με προσοχή, για να δείς από κάτω τις δοκούς του πλαισίου. Τότε θα έχεις ολοκληρωτική εικόνα. Τώρα δεν έχεις.

Φωτό 28437, δείχνει υγιείς βάσεις εμπρόσθιας ανάρτησης, αν και πρέπει να δείς και τα από κάτω και τα πλάγια, και ειδικά αυτό το σημείο, με κόκκινο κύκλο , που είναι σημείο φόρτισης, και αν δεν έχει υγιές υλικό, είναι και δύσκολη η επισκευή ( τίποτα δεν είναι δύσκολο αν ξέρεις, αλλά θέλει λύσιμο-ευθυγράμμιση-στερέωση-κολλήσεις, κλπ ), αλλά αν είναι σάπιο, εκεί θα σου κόψει ( στραβώσει ) το σασί. Οπότε, εκεί δώσε προσοχή ( και στο απέναντι ), καθάρισε μέχρι να βρείς υγιές μέταλλο, και τα λέμε. Βάλε και φωτό από το πλάι - κάτω.

tool to take screen snapshot

Τα ράμφη 28439 και 28437 δείχνουν σωστά ( δεδομένης της κατάστασης ), και ειδικά τα πίσω, και διατρήσεις να έχουν, δεν σε απασχολεί. Επισκευάζονται εύκολα, ειδικά αν δεν μεταφάρεις αμμοχάλικο.

Για να γίνει κατανοητο το πλαίσιο, και η λειτουργία του, θα κάνω αύριο ένα πρόχειρο σκίτσο, για να δείς / δείτε. Προς το παρόν, δες την φωτό, για να βοηθηθείς όσο περισσότερο γίνεται, και να έχεις ίδια αντίληψη του τι σημαίνει οξείδωση σε κάθε τμήγμα του πλαισίου ( σασί ).

Οι δυνάμεις, καμπτικές / στρεπτικές, παραλαμβάνονται και κατανέμονται στο σύνολο των στοιχείων, με κύρια μέλη τα οριζόντια τμήματα, που τα κάθετα απλώς κρατούν στην θέση τους ( αποστάσεις ). Και τα ενδιάμεσα ( τραβέρσες ),απλώς ενισχύουν, και κλείνουν τοπλαίσιο.

Την στιγμή που τα κάθετα, πχ όπως το επισυναπτόμενο με κόκκινα, είναι γερά, ( παρατήρησε ότι είναι οριζόντια Π ) και διατηρούν στην θέση τους τα μπλέ, ( σε όλο το μήκος και το πλάτος ), κλείνουν πλαίσιο. Εσένα, κάποια σημεία των μπλέ, έχουν χαλάσει, αλλά με γερά κόκκινα, ( ή με μικρές επισκευές ), μπορείς να αντικαταστήσεις τις επικαλύψεις. Και κάποια σημεία ψειριασμένα, καθαρίζονται και ενισχύονται με λαμάκια, αποτελώντας "βάση" για το σύνολο των μπλέ. Αρα, μπορείς και μόνος σου να δείς, ποια στοιχεία είναι βλαμένα, και θέλουν αφαίρεση / αντικατάσταση. Αλλά μια και ξηλώνεις, μπορείς να τα ελέγξεις ΟΛΑ.
( αντιλαμβάνομαι ότι είναι ειδικής γνώσης θέματα αντοχής υλικών, αλλά ελπίζω να βοηθώ κάπως στην κατανόηση λειτουργίας κάθε στοιχείου )




Στο συγκεκριμένο της φωτό, τα σε κίτρινο κύκλο, έχουν σαπίσει / διαλυθεί, οπότε, ένα από τα κύρια σημεία του σασί /πλαισίου, ήταν ΠΕΕ. Και .....δρόμο.

Ενας καλός λαμαρινάς, μπορεί να αντικαθιστά τμήματα,με ισοδύναμης αντοχής στρατζαριστά, και με καλές κολλήσεις ή κοχλιώσεις , να αποδώσει και πάλι την απαιτούμενη αντοχή στην κάμψη / στρέψη. Φυσικά, υλικά και εργατικά, έχουν κάποιο κόστος, αλλά, οι διαδικασίες και αφορά άλλου πλαισίου, εμένα προσωπικά με τρομάζουν. Αν κάποιος είναι διατεθιμένος να το κάνει, πάω πάσο.

Εννοείται ότι πλέον το αυτοκίνητό σου ΔΕΝ θα είναι "εργοστασιακό", αλλά, μπορείς να θέλεις, να βάλεις τα ελλείποντα της καρότσας - κουβουκλίου "μαμά",μια και εκείνα είναι και ορατά. Σέβομαι την άποψη του "εργοστασιακού", αλλά, αυτό έχει κόστος, και σε ένα "μάζεμα" για να περπατάει ασφαλώς χωρίς να ξοδέψει κανείς 4-5-6.000, είναι αυτό που εγώ υποστηρίζω ( προς το παρόν )

Συνέχισε λοιπόν την διερεύνηση, και .......τα λέμε. Εχεις ακόμα λιιιιγη ακόμα δουλειά μέχρι την οριστική απόφαση.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.794
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
....οι ροπές ( ....και αντίστοιχα στρεβλώσεις ) που σε ένα μη γερό σασί θα προκαλέσει στράβωμα / σπάσιμο.

Στην περαιτέρω ανάπτυξη, με φορτία / διατομές, θα δείξουμε τα κρίσιμα σημεία.

Α - φορτίο κινητήρα
Β - φορτίο επιβατών
Γ - φορτίο αποσκευών
Δ - Ε - σημεία στήριξης αναρτήσεων.

 

Jason2552

Member
Εγγραφή
24 Δεκεμβρίου 2015
Μηνύματα
126
Reaction score
169
Πόντοι
287
Age
27
Αν κουράζει ή ξεφεύγει από το πνεύμα, παρακαλώ να διαγραφεί.
Δεν κουράζει καθόλου! κανένα πρόβλημα! Ίσα ίσα βοηθάνε πάρα πολύ όλες αυτές οι πληροφορίες και πιστεύω όλοι εδώ στο φόρουμ μας αρέσει να διαβάζουμε και να βρίσκουμε πληροφορίες πάνω στο θέμα και ειδικά με την ανάλυση και εξήγηση που κάνεις!
Όσα ευχαριστώ και να πω είναι λίγα κατά την ταπεινή μου γνώμη!!
Τώρα να βρω λίγο χρόνο αύριο πιστεύω θα συνεχίσω την εξερεύνηση στο σασί να δούμε τι άλλο θα βρω.
 

Pierre Boulanger

Administrator
Εγγραφή
13 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
13.255
Reaction score
23.996
Πόντοι
1.667
Age
51
Περιοχή
Paris in the sixties
λέω να ανόιξω και ένα θέμα στα topic με τις ανακατασκευές να είναι έτσι και πιο επίσημο.
Κάνε το. Δεν γνωρίζω τα οικονομικά σου αλλά το σασί είναι δομικό στοιχείο και για το 2cv και με αυτό το δεδομένο δεν θα έστεινα αυτοκίνητο πάνω σε αυτό που μας δείχνεις. Θα έδινα τα 1000+ ευρώ προσωπικά ειδικά αν πρόκειται για αυτοκίνητο το οποίο έχω σκοπό να κρατήσω :)
 
Top Bottom