Μια DS στο Λουτράκι αργοπεθαίνει...
Μια DS στο Λουτράκι αργοπεθαίνει...
Πολλά χρόνια εκεί..Μια DS στο Λουτράκι αργοπεθαίνει...
που να δείτε 2 που βρηκα εγω. Η μια είναι καφέ σε μια αυλή και η άλλη ασπρη στο δρόμο. Αυτή που ήταν στο δρόμο ρώτησα τους γειτονες ποιος την έχει. Πηγα μια πηγα δύο και την τρίτη φορά την βάλανε μεσα στην αυλή και αυτή πάνω σε τάκους...και καλά μην την κοιτάς, την φτιάχνωΠολλά χρόνια εκεί..
Κλασική φάση. Και μετά από μερικούς μήνες θα εμφανισθεί σε κάποια ανακύκλωση. Ο κλασικός ο μαλάκας ο Έλληναςπου να δείτε 2 που βρηκα εγω. Η μια είναι καφέ σε μια αυλή και η άλλη ασπρη στο δρόμο. Αυτή που ήταν στο δρόμο ρώτησα τους γειτονες ποιος την έχει. Πηγα μια πηγα δύο και την τρίτη φορά την βάλανε μεσα στην αυλή και αυτή πάνω σε τάκους...και καλά μην την κοιτάς, την φτιάχνω
Αυτός είναι ο καταλληλότερος χαρακτηρισμός! Αεροπλάνο πραγματικό! Ή καλύτερη προσέγγιση ενός αεροπορικού ταξιδιού στο έδαφος έγινε με τα υπέροχα "υδροπνευματικα" της Citroen!!!
Η Ελλάδα ήταν πολύ μικρή για τον Χρηστάκι μας...ωχ ωχ ο νονος αρχισε ανασκαφες και στο εξωτερικο...ε ρε σιτροεν που θα ξεθαψει.....και ισως με τον τροπο του να πουληθουν αντι να σαπισουν...
Προϊστορική η φωτό να υποθέσω?
....
παιζει να ναι κάποια από τις Εβαζιόν του Heuliez..Break gia ton Niko mas...me Vinylio orofi...
...den tis eftiachne o Heuliez...basika olles?παιζει να ναι κάποια από τις Εβαζιόν του Heuliez..
όχι, οι CX break και φαμιλιάλ, ήταν κατευθείαν από Σιτροέν. Ο Ελιέζ, έφτιαχνε τις Εβαζιόν, 1976-89, με οροφή βινύλιο και πολυτελές εσωτερικό με τα καθίσματα της GTi. Μάλιστα έβγαιναν σε δυο μεταξόνια, το στάνταρ (ήδη πιο μακρύ για τα στέισιον) kai ;ena +15 εκ περίπου....den tis eftiachne o Heuliez...basika olles?
Ta Visa Cabrio ke tis XM break pantos apoti thimame sigoura...
Merci...όχι, οι CX break και φαμιλιάλ, ήταν κατευθείαν από Σιτροέν. Ο Ελιέζ, έφτιαχνε τις Εβαζιόν, 1976-89, με οροφή βινύλιο και πολυτελές εσωτερικό με τα καθίσματα της GTi. Μάλιστα έβγαιναν σε δυο μεταξόνια, το στάνταρ (ήδη πιο μακρύ για τα στέισιον) kai ;ena +15 εκ περίπου.
Τέλος έφτιαχνε όλα τα στέισιον από το 89 έως το 91
http://www.citroenet.org.uk/passenger-cars/psa/cx/cx-03.html