H Van Φωτογραφίες από ΗΥ

xantiamanolis

Member
Εγγραφή
7 Δεκεμβρίου 2012
Μηνύματα
2.740
Reaction score
4.022
Πόντοι
827
Age
50
Περιοχή
Πρεβεζα
τι να πω οτι εχει HVAN οτι κανει καμπινγκ........
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.690
Reaction score
20.183
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Δυστυχως τα εχουνε βιασει πανευρωπαικα με αυτη τη χρηση! Ιδιως Αγγλια. Αλλα εχω πετυχει και αλλου.
 

nonos

Member
Εγγραφή
30 Νοεμβρίου 2012
Μηνύματα
8.690
Reaction score
20.183
Πόντοι
1.387
Περιοχή
Ex Πατρα, ex Δουβλινο, now Αθηνα
Πάλι καλά έχει τα στρογγυλά παράθυρα...:ninja:
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.703
Reaction score
13.332
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Πάλι καλά έχει τα στρογγυλά παράθυρα...:ninja:
Τι τραγωδία, λόγω του κατασκευαστικού σφάλματος στα πλαίσια των αρχικά τετράγωνων παραθύρων να συμβούν αυτά τα καταστροφικά δυστυχήματα τη δεκαετία του '50 (εσύ Χρήστο βέβαια ως ο ειδικός τα ξέρεις απείρως καλύτερα από εμάς!). Ήταν το πρώτο αεριωθούμενο επιβατικό, πριν το 707 του '54. Ευτυχώς της Ολυμπιακής ήταν τα βελτιωμένα 4Β, εάν θυμάμαι καλά, τα οποία πετούσαν από το '60 έως το '70. (συγνώμη για το "off-topic"!).
 

KostasX

Member
Εγγραφή
25 Αυγούστου 2017
Μηνύματα
1.436
Reaction score
5.030
Πόντοι
847
Age
36
Περιοχή
Γρεβενα
Τι τραγωδία, λόγω του κατασκευαστικού σφάλματος στα πλαίσια των αρχικά τετράγωνων παραθύρων να συμβούν αυτά τα καταστροφικά δυστυχήματα τη δεκαετία του '50 (εσύ Χρήστο βέβαια ως ο ειδικός τα ξέρεις απείρως καλύτερα από εμάς!). Ήταν το πρώτο αεριωθούμενο επιβατικό, πριν το 707 του '54. Ευτυχώς της Ολυμπιακής ήταν τα βελτιωμένα 4Β, εάν θυμάμαι καλά, τα οποία πετούσαν από το '60 έως το '70. (συγνώμη για το "off-topic"!).
Η πρώτη σειρά, υπέφερε όντως από προβλήματα διάτμησης και κόπωσης στα πάνελ τον παραθύρων τα οποία φυσικά λύθηκαν στις επόμενες σειρές αλλά η Halford H-2 (η μηχανή του) ειτανε άπιαστη τεχνολογικά εκείνη την εποχή στην πολιτική αεροπορία..
 

Nikephoros

Member
Εγγραφή
3 Σεπτεμβρίου 2015
Μηνύματα
4.703
Reaction score
13.332
Πόντοι
1.077
Age
51
Περιοχή
Αθήνα
Η πρώτη σειρά, υπέφερε όντως από προβλήματα διάτμησης και κόπωσης στα πάνελ τον παραθύρων τα οποία φυσικά λύθηκαν στις επόμενες σειρές αλλά η Halford H-2 (η μηχανή του) ειτανε άπιαστη τεχνολογικά εκείνη την εποχή στην πολιτική αεροπορία..
Και συγχωρέστε με για μία τελευταία "off-topic" σημείωση στην ωραία συζήτηση (να τη συνεχίσουμε στο καφενείο μήπως?!). Θυμάμαι που άκουγα ανθρώπους της Ολυμπιακής να μιλούν με θαυμασμό για τους Rolls Royce Avon των επόμενων μοντέλων. Και θυμάμαι τον αδελφό μου, όταν έκανε τη θητεία του στη φρεγάτα τύπου Kortenaer "Αδριάς", που μου έλεγε ότι είχε κινητήρες Rolls Royce Olympus, τους κινητήρες του Concorde! Δηλαδή πρόκειται για κινητήρες που είχαν εφαρμογή και στη ναυτιλία και στην αεροπορία!
 

traffic

Member
Εγγραφή
28 Νοεμβρίου 2014
Μηνύματα
1.475
Reaction score
6.157
Πόντοι
847
Περιοχή
Σαχάρα
αυλη γνωστου Ολλανδου …….!
20116
20117
20118
20119
20120
20121


Βρήκαμε αυτό το HY και το AZU από το Primagaz το 2011, και τα δύο την ίδια εβδομάδα. Δυστυχώς, η ιστορία δεν ήταν γνωστή από το HY, αλλά είχε μια όμορφη πατίνα. Βρήκαμε το AZU μέσω του καλού συναδέλφου Casper Pasman. Ήταν κάποτε σε χρήση στη Μασσαλία και ακόμα σε όμορφη κατάσταση. Και τα δύο αποτελούν πλέον μέρος της συλλογής της Eendenmuseum Andijk.
 
Last edited:
Top Bottom