2CV - Club 1981 - Επαναφορά από μακρα ακινησία

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.793
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
Τι τεπόζιτο έχουτε ? :confused:

Σιδερένιο ? ή πλαστικό ? ή αλουμινένιο ? ή άλλο υλικο ? πχ ρητίνης / πολυεστερικό.

Πάντα φυσικά, μιλάμε για τεπόζιτα που ΔΕΝ μπαίνει μέσα χέρι. Αν μπαίνει, η διαδικασία απλουστεύεται ΠΟΛΥ. Βάζεις το χέρι, και με εργαλεία - σύρμα - βούρτσα, κλπ, καθαρίεις.

Αν δεν μπαίνει, πάμ' παρακάτ'

Το σιδερένιο, αν έχει καλό πάχος, και δεν είναι επικίνδυνο, μπορούμε να το καθαρίσουμε με ηλεκτρόλυση. Οδηγίες και στο νετ. Απλώς, βάζεις ένα ανόδιο μέσα στο τεπόζιτο, το συνδέεις με την μπαταρία, και .........το θαύμα. Οι σκουριές, φεύγουν. Φυσικά, μπορεί να μείνουν κατάλοιπα, οπότε πάμε στο άλλο κόλπο, που ισχύει γα ΟΛΑ, εφόσον έχουν αντοχή και δεν κινδυνεύουν από την μέθοδο.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.793
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
Το κόλπο. Το μοναδικό. Το αλάνθαστο.

Αφού, έχουμε μουσκέψει καλά τα κατάλοιπα, ανάλογα με το είδος, είτε με βενζίνη - ή πετρέλαιο - ή σαπουνόνερο, ρίχνουμε στο τεπόζιτο ( προσοχή στο πάχος ), μια αλυσιδα, ει δυνατόν μεγάλη και βαριά ( αναλογικά ), και αρχίζουμε το .........κουνημα.

Η αλυσιδα, ως αλλος διαμαντής ( φιδάκι ) ελίσσεται, κουλουριάζεται, φτάνει στα πλέον απρόσιτα σημεία, και ...................ξύνει ότι βρίσκει στο διάβα της.

Φυσικά, για ευνόητους λόγους, η διαδικασία πρέπει να γίνεται σε στάδια, να ελέγχουμε την πρόοδο, να μην το παρακάνουμε και κάνουμε ζημιά.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.793
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
...την κατάσταση και την πρόοδο, την ελέγχουμε συχνά, με την είσοδο μιας πηγής φωτός από την παροχή, και βλέπουμε από την θέση του δείκτη.

Υπενθυμίζω, με φακό, led, ή παρόμοιο, ΟΧΙ μπαλαντέζα, δεν θέλουμε θερμοκρασίες ή σπινθήρα εκεί. Το ΜΠΑΜ παραμονεύει.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.793
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
Σήμερα, εκτός όλων των άλλων, έγινε και ο τελίκός καθαρισμός / έλεγχος του εμβαπτισμένου ενδείκτη στάθμης καυσίμων.

Θυμίζω ότι ο δικός μου, ήταν .........ρετάλι, σκέτη σκουριά, και με την αφαίρεση, διαλύθηκε. 42 χρονών δείκτης με 20+ σε ακινησία. Το αναφέρω, γιατί με την συνεχή χρήση, με το καύσιμο "λιπαίνεται", και δεν έρχεται σε επαφή με τόση υγρασία / οξυγόνο.

 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.793
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
...ο αντικαταστάτης.



Προϊδιόκτητος, είχε αλλαχτεί, επειδη έδειχνε συνεχώς "μηδέν καύσιμα".

Ο λόγος ? Τρύπιος ( ελάχιστα ) πλωτήρας, που έπαιρνε καύσιμο μέσα, και βάραινε, οπότε έδειχνε .........πάτο. Οπότε, έβαλα τον δικό μου. Που δοκιμάστηκε 3 ημερες στο νερό, και , ......................στεγνός.

Καθάρισα λοιπόν όλο τον μηχανισμό, καθάρισα τις επαφές και τον ροοστάτη, έκανα την συνδεσμολογία, είχε μεταβολές τάσης, και το επόμενο στάδιο, συνέδεσα και το καντράν, και είδα αν δείχνει σωστά ο δείκτης καυσίμου. Ολα τέλεια.

Επόμενο βήμα, η εφαρμογή του στο τεπόζιτο.

Και μόλς τελειώσουν οι βαφές γεφυρών / σασσί στην θέση που μπαίνει, επανατοποθέτησή του στην θέση του.
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.298
Reaction score
3.133
Πόντοι
777
Age
54
Προσοχή στην επιλογή της τσιμούχας στεγανοποίησης καθώς κα στο ελαστικό σωληνάκι. Θα πρέπει οπωσδήποτε να αντέχει στην αμόλυβδη. (Μη ρωτάς πως το ξέρω.) :(
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.793
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
Προσοχή στην επιλογή της τσιμούχας στεγανοποίησης καθώς κα στο ελαστικό σωληνάκι. Θα πρέπει οπωσδήποτε να αντέχει στην αμόλυβδη. (Μη ρωτάς πως το ξέρω.) :(
Δεν μου λές τι ακριβώς εννοείς ?

Το σωλήνάκι, είναι φρέσκο, καινούργιο, άρα, θεωρητικά, είναι για αμόλυβδη. Βάζω φωτό.\

Τσιμούχα, ΔΕΝ ΕΧΩ ! Ο μάστορας μου είπε να βάλω την παληά ! Δεν αντέχει ? Να κόψω από λάστιχο ? Βελανιδόχαστο ? Περμανίτη ?

Ειναι σημείο, που αν "την φάει η βαμζίνη", θα έχει διαρροές, με κίνδυνο φωτιά.

Η βοήθειά σου, θα είναι πολύτιμη.

Ευχαριστώ.

@Taskos
 

minas

Member
Εγγραφή
22 Δεκεμβρίου 2017
Μηνύματα
998
Reaction score
2.908
Πόντοι
587
Age
35
Γενικα εδω και καποια χρονια,υπαρχει σοβαρο θεμα με τα σωληνακια βενζινης.Αρκετα συχνα υπαρχουν περιπτωσεις οπου το σωληνακι δεν αντεχει ουτε χρονο,και οχι κακες μαρκες.
Δεν ξερω αν ειναι θεμα ποιοτητας η προδιαγραφων,παντως εχει τυχει να μου διαλυεται σωληνακι μεσα σε μηνες,να το αντικαθιστω εξ αναγκης με μεταχειρισμενο πολλων ετων και αυτο να αντεχει χρονια.hmmm

Προσωπικα,η λυση που εχω βρει,ειναι να βαζω πλαστικο σωληνακι για διχρονο.Εχει το κακο οτι κοκκαλωνει με τα χρονια,και θελει προσοχη στο βαλε βγαλε.Αλλα αν δεν το πειραξεις δεν παθαινει ποτε τιποτα.Δεν κανει ομως για συστηματα με υψηλες πιεσεις,κανει μονο για αυτοκινητα με μηχανικη αντλια και καρμπυρατερ.
Για τα συστηματα με υψηλες πιεσεις εχω σκεφτει εναν τροπο μεν,δεν τον εχω εφαρμοσει δε..και δεν ειναι εδω το θεμα να αναπτυξω τη σκεψη μου.

Τωρα,οσο για την τσιμουχα,υπαρχουν μαγαζια που πουλανε τετοιο υλικο,ωστε να κοψεις δικη σου.Κυριως ειναι μαγαζια που πωλουν ελαστικα ειδη και συνεργαζονται με αμαξοποιους.Αθηνα ξερω συγκεκριμενα καποια,τωρα σε αλλες πολεις...
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Άνα γεια σου, αυτό έλεγα με το βενζινόμετρο, ο δείκτης στο ντεπόζιτο είναι συνδεμένος "μετά" το οργανάκι, στο πλην του δηλαδή.
Απλά στο GS το τρίτο καλωδιάκι πάει στο ροοστάτη στο ντεπόζιτο, κάνοντας προφανώς την ίδια δουλειά,
απλά με διαφορετική κατασκευή του οργάνου στο ταμπλό. Και το 2cv έχει το επιπλέον καλώδιο (το πράσινο) γιατί το ντεπόζιτο είναι πλαστικό.
Μάθαμε και για το 2cv, καλό κάνει κακό δε κάνει.

Πάντως για τα σωληνάκια έχει απόλυτο δίκιο ο Μηνάς, και εγώ στο GS κατέφυγα σε τεφλόν ακριβώς για αυτόν τον λόγο.
Για να μην παιδεύομαι σε ανύποπτο χρόνο με ξεραμένα και ξεφτισμένα σωληνάκια βενζίνης.
Τα σωληνάκια βενζίνης που βρήκα εγώ, και χρησιμοποιώ σε πολύ λίγα σημεία, είναι της Gates, φυσικά με πλέγμα εσωτερικά,
και αντοχή ΚΑΙ σε αμόλυβδη, ΚΑΙ σε πετρέλαιο, και φυσικά σε παραφλού ή νερό.



Βγαίνει σε Φ: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12....μέχρι εδώ για βενζίνη/καύσιμα/παραφλού
Φ 15, 19, 22, (και 24 αν δεν κάνω λάθος) ΜΟΝΟ για παραφλού, όχι για καύσιμα.

Ο δε κωδικός που γράφει επάνω, το "3225" είναι τυπωμένο και στις άλλες διαστάσεις, και όχι μόνο στο Φ7 που είχα εύκαιρο,
οπότε μπορεί να είναι ο κωδικός της κατηγορίας "ποιότητας" της εταιρίας.
Πάντως ότι σωληνάκι τέτοιο έβαλα που έρχεται σε επαφή με βενζίνη, το έχω περασμένο με θερμοσυστελόμενο απ'έξω,
ώστε να υπάρχει ένα εξωτερικό περίβλημα πλαστικό, ώστε όσο γίνεται να μην διαπερνάει η βενζίνη.
Το θερμοσυστελόμενο όμως, το λιώνει η βενζίνη, οπότε προσοχή μην έρθει σε επαφή με υγρή βενζίνη.

Όσο για την τσιμούχα στον δείκτη στο ντεπόζιτο, υπάρχει και η λύση του Viton.....αν δεν κάνω λάθος αντέχει σε καύσιμα....???
 

Taskos

Member
Εγγραφή
24 Απριλίου 2013
Μηνύματα
1.298
Reaction score
3.133
Πόντοι
777
Age
54
Το πρόβλημα με τα σωληνάκια είναι όπως περιγράφεται παραπάνω.
Λύσεις είναι:
η προμήθεια σωληνάκια από ειδικούς για 2CV προμηθευτές του εξωτερικού-άλλωστε είναι ιδιαίτερες οι διατομές
η χρησιμοποίηση σωληνάκια από σύγχρονα αυτοκίνητα από ειδικά συνεργεία για injection κτλ
Θα συνιστούσα την αποφυγή σωληνάκια με εξωτερικό πλέγμα, διότι η βενζίνη στη μικρή διαρροή/ράγισμα εξατμίζεται στην τσόχα και δεν το αντιλαμβάνεσαι μέχρι να είναι μεγάλη και επικίνδυνη.

Το πρόβλημα με την τσιμούχα του φλοτέρ είναι αντίστοιχο απλώς δεν εμφανίζεται εάν δεν φουλάρεις τακτικά
Το Viton αντέχει αλλά που να το βρείς. Οι ειδικοί για 2CV προμηθευτές του εξωτερικού λογικά πωλούν δοκιμασμένα σε χρήση τσιμούχες.
 

zach8

Member
Εγγραφή
13 Δεκεμβρίου 2021
Μηνύματα
264
Reaction score
401
Πόντοι
307
Age
50
Όπα, γιατί "που να το βρεις"? σε μαγαζιά με είδη συνεργείων αυτοκινήτων, σε μαγαζιά με βιομηχανικά είδη,
και στην ανάγκη από ebay έχω πάρει, και έχει ΚΑΙ σε πράσινο, ΚΑΙ σε μαύρο, και ότι διάμετρο και διατομή θελήσουμε.
Δεν το θεωρώ σπάνιο. Τουλάχιστο για στρόγγυλης διατομής. Για πλακέ.....ίσως να έχεις δίκιο, αλλά τα στρόγγυλης διατομής
δεν τα βρίσκω και τόσο σπάνια.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.793
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
........................
Και μόλς τελειώσουν οι βαφές γεφυρών / σασσί στην θέση που μπαίνει, επανατοποθέτησή του στην θέση του.
ΣΚ ο καιρος, δεν ήταν ευνοϊκός, ( βροχούλες ), μετά, ήταν και η γιορτή των μαμάδων, οποτε πέρασε χωρίς δουλεια.

Οποτε σήμερα απο το πρωϊ...............λειώσιμο. :D

Πριν



Μετά



Πριν



Μετά

 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.793
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
....έχοντας τίς πλευρές ελεύθερες απο ροδες, βγήκανκαι τα πίσω αμορτισέρ, καθαρίστηκαν οι βάσεις τους, γρασσαρίστηκαν, και ξαναμπηκαν στην θέση τους.



Και δουλεψα και τους εντατηρες των ελατηρίων, γυρίζουν πλέον ελευθερα, ώστε αν απαιτηθεί, να ρυθμίσω τα ύψη με την ολοκλήρωση όλων των στοιχείων.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.793
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
....και για την υποκίνηση των πλατιών λαϊκων μαζών, ψυχολογία των μαζών, ( εμένα δηλαδη ), για να ανεβαίνει και η ψυχολογία και η προσμονή, μετά τους ελέγχους των οργάνων, ( βενζίνη + βολτόμετρο - λειτουργούν και τα δύο πληρως ), μία φαντασίωση νυκτερινής βόλτας. :dance:

 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.793
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
....παρά την αντιθετη επιθυμία, και την άποψη του φίλου @KostasX , τελικά, το σασσί βάφτηκε κόκκινο, με το υφαλόχρωμα, μια και η δοκιμη με το πιο ανοικτό, σε γκρί, ( τυπικό αντισωριακό - μινιο ) δεν έστρωνε τόσο καλά, ( θα δειτε τις φωτο των φτερών αύριο ), οπότε, αποφάσισα να κάνω το σασσί κόκκινο, και τα φτερά ( εσωτερικά), με το γκρίζο.

Αλλο ένα στοιχείο που έλααβα υπ' όψιν είναι ότι με το υφαλόχρωμα, οι επικαλύψεις / βαφές του 1990, παραμενουν ισχυρες και άφθαρτες.

Ελπίζω να μου φτάσει να ολοκληρώσω όλο το σασσί.
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.793
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
....εναλλακτική λύση, με καλά αποτελέσματα και εύκολο, το σπρέϋ.

Αλλά, έχουν μόνον 100 γρ χρώματος, και κάνουν 10 Ε έκαστο. Δεν με παίρνει. Αυτά τα χρήματα που απαιτούνται για να γίνει, και ειδικά το κάτω μέρος, δεν νομίζω ότι αξιζει τα ποσό.

Σπρέϋ, αν χρησιμοποιήσω, θα είναι σε εξωτερικά εμφανή σημεία, για ομοιόμορφο αποτέλεσμα.
 

Stargazer

Member
Εγγραφή
10 Νοεμβρίου 2021
Μηνύματα
1.057
Reaction score
1.443
Πόντοι
457
Age
38
Περιοχή
Καλαμαριά
Το υφαλοχρωμα να φανταστώ το βρίσκουμε σε είδη σκαφών ;
 

Giorgos_81

Member
Εγγραφή
10 Μαρτίου 2022
Μηνύματα
1.793
Reaction score
3.860
Πόντοι
697
Age
51
Το υφαλοχρωμα να φανταστώ το βρίσκουμε σε είδη σκαφών ;

Το υφαλόχρωμα, Moravia, ειναι ειδικο χρώμα υφάλων, με σύσταση που επιβραδυνει την ανάπτυξη οργανισμών, που αυξανουν τον συντελεστη τριβής, αρα μειωμένη ταχυτητα, αύξηση κατανάλωσης, κλπ, στα καραβια.

Σε είδη ναυσιπλοϊας, προφανώς και θα έχουν, ζητάς moravia, και αν έχεις το θάρρος, εξηγείς τι θα κανεις, για να σου δώσουν το κατάλληλο. Μην πάρεις κάτι πολύ εξειδικευμένο που στην ουσία δεν το χρειάζεσαι.

Ειναι λιιιιιιιγο ακριβό, μια και είναι ειδικό χρώμα. Εγώ, είχα υπόλοιπα από .........ουυυυυυυυυυυ πολλά χρόνια, και με εξέπληξε που ήταν ακόμα εργάσιμο.

Και με λίγο white spirit, έγινε και σχεδόν καινούργιο, πάντως, δεν πρόκειται να αντιμετωπίσει φύκη και όστρακα. :D
 
Top Bottom