Απίθανο το ότι σκέφτεται να ¨κατεβάσει¨ ταχύτητα κοντά στα 100χλμ/ώρα.
Αλλά εντάξει είναι σπορ οδηγός-φαίνεται και από το γάντι.
Άλλωστε το αυτοκίνητο είναι τρίπορτο (280SE?).
Απο την φωτό, ( καλλιτεχνική ) φαίνεται το καντράν, ταχύτητα 100 χιλ/ω, και οι στροφές 3000 / λεπτό.
Μιλάμε για τουλάχιστον μια εξακύλινδρη μηχανή 280. Που μπορεί να είναι και η 350. Αρα, μάλλον SE. Που είσαι βρε Δημήτρη
@dap να το αναλύσεις ?
Το χέρι, γαντοφορεμένο μεν αλλά με γάντι ντυσίματος και όχι "χουφτα δάκτυλα" που ήταν / είναι το γάντι οδήγησης, ειδικά τις εποχές που τα κιβώτια και τα τιμόνια μάτωναν τις χούφτες από την σκληρότητα και την απαίτηση δύναμης.
Το χέρι, σε θέση ανεβάσματος, κάνει την λαβή για κίνηση προς τα πίσω, μην ξεχνάμε ότι τα οχήματα της εποχής είχαν 4 σχέσεις, οπότε μπορούμε να συμπεράνουμε με μεγάλη πιθανότητα ότι έχει γεμίσει ως ένα σημείο την 3η σχέση, και πάει για την 4η.
Αν ήτανε για κατέβασμα, το χούφτωμα θα ήταν από την πίσω πλευρά για να οδηγήσει τον μοχλό προς τα εμπρός.
Το πάνω μέρος του καντράν, είναι με επικάλυψη ξύλου, όπως και ο αεραγβγός, που δείχνει πλούσιο μοντέλο, τιμόνι βακελίτης λευκό με ομφαλό ( προστασία στο κτύπημα του στήθους - πρόδρομος των AirBags ), με την μεγάλη στεφάνη για κόρνα.
Μεταξύ του στροφομέτρου / ταχυμέτρου, στο κάθετο μέρος, έχει πίεση λαδιού, θερμοκρασία αντιψυκτικού, ποσότητα καυσίμου, και τις αντίστοιχες λυχνίες φόρτισης, πίεσης, στάθμης υγρών φρένων - χειρόφρενο, προβολείς ( μπλέ ).
Και σαν κουπέ, είναι δίπορτο.